Novi Sad
23.07.2015.
13:33 > 20:13
Komunalna policija je u prethodnom periodu 58 puta kontrolisala nakon dojava građana da li Novosađani hrane napuštene pse i mačke uprkos zabrani.
  • Zoran

    06.02.2021 08:36
    Odgovornost
    Šta se želi postići zabranom hranjenja pasa na ulici? Da ti psi skapaju na ulici. Pogledajte kako izgledajj psi koji umiru od gladi i kojima i dlaka otpada. Mi kao svesno društvo i jedinstveni organizam treba da rešmo probleme, naročito one koje je to društvo i stvorilo. Da li je lagana i mučna smrt bilo kog živog bića odluka koja treba i zakonom da se verifikuje. Psi lutalice su problem koje je droštvo i stvorilo, a neznanje i nerešavanje
    tog problema se prebacuje na pojedince koji manifestuju svoju humanost. Nisu problem oni koji sprečavaju nehumane posledice neodgovornosti društva, već institucije koje nisu sposobne ds spreče "humane" pojedince da ostavljaju pse na ulici i što ne čine nešto da se ti psi odvedu sa ulice. I ko je kriv? Oni koji koji osećaju bol zbog života koji se muči u formi psa. Pitam se, čimeli su neki zaslužili da žive u formi čoveka?
  • Komunalna

    27.07.2015 09:43
    samoživost

    Jovan Dučić:

    "Ima mnogo rđavih ljudi na svetu.Jedni su rđavi što su nesrećni,drugi što su bolesni,treći su loše vaspitani,četrvti što su po prirodi samoživi."

    U koju kategoriju spadaju donosioci ovog zakona?
  • Komunalna

    27.07.2015 09:20
    policija


    Komunalna policija je izmišljena da bi se komšije međusobno cinkarili jer mi smo nacija koja jedva čeka da jedno drugom slomimo nogu.

    Zato nam u Srbiji tako sve dobro napreduje...
  • 26.07.2015 13:27
    jedno prosto i prirodno resenje za sve
    A sto ne bi nekim vozilom , u vise puta naravno, odvezli lutalice pse u prirodu i tamo ih pustili?
    Nece nikome smetati i nece ih niko ubiti nego lepo da priroda resi kako je to i bilo pre postojanja gradova...
    A jako strogo kaznjavati kad se ulovi neko da pusta na ulicu i sl. Sve naravno obeleziti i registrovati od gazda pasa...
  • 25.07.2015 19:33
    a sta cemo sa hranjenjem golubova?
    Ima jedna zena sto vise godina hrani preko 20-30 golubova ispred zgrade na travnjaku na limanu. I onda ih je valjda sve vise a vrse nuzdu po zgradi i terasi stanara...
  • Sima

    24.07.2015 23:18
    Ja ostavljam vodu i hranu ispred zgrade, 'ajd da vidim nekog da me prijavi, dan da mi ulepsa.
  • Piletina

    24.07.2015 18:28
    @Anonimus -Neodgovornost čoveka
    A jel jedeš piletinu, svinjetinu, junetinu i slično? Pa i to su životinje. Valjda je briga za čoveka na prvom mestu? Prst na čelo prvo, pa onda komentariši.
  • 24.07.2015 18:26
    Ta sramna odredba je smišljeno doneta da bi se namakle pare, kako god bilo.
    Dobro je njima poznato da saosećajni ljudi ne mogu gledati napaćene životinje kako skapavaju od ŽEĐI po ovoj nesnosnoj vrućini i da će im dati vode, jer drugačije ne mogu.
    Takođe dobro znaju da će to sve pratiti i posmatrati zlonamerni ljudi i komšije koji jedva čekaju priliku da im se za nešto osvete, ili tek tako da napakoste, jer drugačije ne umeju da žive.
    Zato komunalci hitaju na svaku dojavu, boli njih uvo i za pse i za mačke, a za ljude pogotovo, hitaju oni da uberu novce za gazdu.
  • 24.07.2015 13:44
    "Ljubitelji pasa", dosadni ste vise preko svake granice. Pa vi ih iz kuca izbacujete, ne oni koji ih nikad nisu ni kupili i koji su protiv zivotinja u gradu. Ulica je zajednicka i na njoj ne mogu da zive divlji psi, cak ni uz vase povremeno hranjenje. Vodi ga u svoju kucu, vodi ga u zajednicke prostorije svojih raznoraznih udruzenja pa ga tamo hrani, poji i ko zna sta jos ti je potreba s njim. Ako to ne uradis, odvesce ga ko je za to zaduzen i raditi s njim sta misli da treba. Kako bilo, ulice grada se moraju ocistiti od divljih zivotinja.
  • lutalica liman3

    24.07.2015 13:12
    uzas!
  • lutalica liman3

    24.07.2015 13:07
    E sad bas idem u svoje i okolna dvorista da sipam sveze vode,u sve posude koje vidim!! Pa da li smo dotle dosli,hej humanoidi??!!!
  • Marko

    24.07.2015 12:09
    @Anonymus - neodgovornost coveka
    Ja nisam odgovoran za to. Čak imam i lako rešenje za ovaj problem koji imamo sa lutalicama i zalažem se za drakonske kazne za ljude koji jesu odgovorni za to...
  • 24.07.2015 11:34
    Neodgovornost čoveka
    Ništa mi nije više poražavajuće od toga koliko ljudi misle da su oni najvrednija bića na planeti i da je njihov komfor na prvom mestu. Zašto? Zato što smo najinteligentnija vrsta? Da nismo možda toliko predivni, pa to zaslužujemo? Da se pojavi naprednija vrsta od nas, imala bi prava da nas potamani zato što im smetamo? Uh kako bi se samo onda pobunili da je to nepravedno. Mi smo odgovorni što je toliko pasa na ulici, svako od nas. Oduzeli smo im mogućnost da preživljavaju kao divlje životinje, oni to u gradovima ne mogu, zavise od nas. Ne bi postojala veća sreća da im ne treba pomoć od čoveka. Ovako su ostavljeni na našu milost i nemilost. A ništa od toga nije stvar njihovog izbora. Mi smo dozvolili da ima puno lutalica. Za našu neodgovornost ne smemo da se izvlačimo tako što ćemo dati sebi za pravo da oduzimamo život nedužne životinje. A to radimo ako im oduzimamo našu pomoć. Čovek mora da zasuče rukave i pomuči se za glupost koju je napravio. Zakon o dobrobiti životinja kaže da smo dužni i da imamo moralnu obavezu da poštujemo životinje i brinemo o životu i dobrobiti životinja čiji opstanak zavisi neposredno od nas. Po meni ovaj Pravilnik se potpuno kosi sa zakonom, i jako me je sramota što ga imamo.
  • 24.07.2015 11:22
    Da li će ikada Komunalna policija reagovati i kazniti skupljače sekundarnih sirovina, koji krstare gradom na biciklima sa prikolicom i vode sa sobom čopor od 5-6 pasa, naravno nevezanih. Takav jedan čopor je danas pre podne u mom kraju napao i rastrgao mačku na ulici, a tako isto se može desiti i da napadnu čoveka ili dete. Vlasnica celog tog putujućeg cirkusa se nije ni osvrnula, ustvari, nagrdila je najsočnijim psovkama prolaznike koji su se tu zatekli i reagovali. Dokle će ta kategorija stanovnika biti zaštićena k'o beli medvedi? Uništavaju grad na sve načine. Kad će kraj njihove dekade?
  • 24.07.2015 09:23
    @Anonimus
    Mogu samo da zamislim koliko ste iritantna osoba, kad komsije likuju nad mrtvim zivotinjama koje hranite. Koristite te jadne zivotinje da lecite svoje komplekse i provocirate komsiluk.
  • Marko

    24.07.2015 08:58
    @Zurich - Svica
    Pobogu čoveče zašto pišete o stvarima o kojima nemate pojma? Nije mi samo jasno da li ste vi takvu priču čuli od nekoga ko vas je slagao a vi mu poverovali ili namerno izmišljate... U svakom slučaju nemojte to raditi. Moj Rođeni brat živi u Cirihu već 20 godina i ima psa i evo nije me mrzelo juče sam ga pitao i to što ste vi napisali apsolutno nije tačno. Ali ništa nije tako kako ste napisali... Svašta...
    @Maja Upravo ti koje vi podržavate izbacuju životinje iz svojih stanova... Ja nijednu životinju nisam napustio... Nemam uslove da imam psa -> nemam psa i kraj priče... Svaki pas lutalica treba da se skloni sa ulice i opet, kraj priče. Pa će onda i vama "ljubiteljima životinja" život biti lakši i trpajte koliko god hoćete jadnih napaćenih životinja u vaše smrdljive stanove.
  • Maslina

    24.07.2015 08:06
    Googlajte poslovice o životinjama, možda vam otvor
    "Veličina i moralni napredak naroda moći će se meriti po tome kako postupaju sa životinjama" - rekao je Mahatma Gandi.
  • 24.07.2015 02:16
    I ja sam jedna od tih koji trpe progone od strane komunalne, ali i redovne policije, a razne siledzije da ne pominjem... sve zbog hranjenja zivotinja.
    Jadan je grad gde komsiluk likuje, kad gleda leseve potrovanih macaka, koje ja hranim i pazim, trosim vreme, novac i gajim veliku ljubav prema njima... umesto da ih svako od njih pomalo nahrani i napoji.
    Jadan je grad gde vec tri vlasti neguju kult masovnog ubijanja pasa - lutalica, a da silna udruzenja u sustini protiv toga ne cine NISTA!!!
    Zasluzuje da kao Rim izgori u plamenu!
  • Brus Vilis

    23.07.2015 21:28
    @Anonimus
    Kupiću zlatnog retrivera. Napraviću mu i kućicu. Jel kršim zakon zbog toga ili sam samo moralno manje vredan? I meni je pun kofer samozvanih ljubitelja životinja koji bi svakog ko ne misli kao oni streljali i satrli. To je ta humanost i briga o živom biću. A držanje psa u stanu na 10. spratu je definicija humanosti. I istrčavanje tih istih pasa bez uklanjanja njihovog izmeta je higijenska smernica. Sva vaša humanost počinje i završava se čašom vode koju ste dali napuštenom keru, pomilovali ga dvaput-triput, okrenuli se i otišli. I setite se vaše humanosti kad budete roditelji i kad budete šetali s vašim dvogodišnjim detetom na koje se ustremi pas lutalica, režeći i lajući. Biće to isti pas kojem ste dali vodu. Možda neće biti žut već crn, ali ipak lutalica. O da, i u slučaju nekakve nesreće uvek bih pre spasio dete nego kuče. Zato što više volim ljude i što bih se stideo toga?! Svaka rasprava o ljubavi i mržnji prema kerovima lutalicama u Novom Sadu je ovakva. Trebalo bi svi da iskoristimo tu nesumnjivo veliku energiju za pritisak na gradsku vlast da se izgradi azil.
  • sovra

    23.07.2015 21:10
    ovde j.... lud zbunjenog. Sjedne strane su zivotinje zasticenije od ljudi,a sad ih opet izgladnjuju i ostavljaju bez vode.
  • Novi Sad

    23.07.2015 20:54
    Hajde minusi
    ...pavse vratite vozom koji Vas je don'o.

    Jer Vam komentari ocigledno nisu Novosadski, a jos manje humani.
  • 23.07.2015 20:31
    Poruka za komunalce
    Svako zivo bice zasluzuje da zivi,a psi u gradu su nazalost prepusteni sami sebi.Zato im je pomoc neophodna,makar u vidu hrane i pica a to je najmanje sto svaki humani covek moze da im priusti.
    JA IH LICNO HRANIM I UVEK CU IM POMOCI,A HOCU DA VIDIM TOG KOMUNALNOG NAZOVI POLICAJCA KOJI CE MI TO ZABRANITI!!!
    Jos gora vrsta ljudi od njih su isfrustrirani lezilebovici koji mrze sebe i ceo svet a koji ih i zovu i prijavljuju humane ljude koji hoce da pomognu.Jadna li je ova zemlja gde ovakvi ljudi zive l kojima ovakvi ljudi upravljaju na vlasti,treba nas satreti do poslednjeg,da se gamad vise ne koti!
  • Čovek

    23.07.2015 20:22
    ***
    Sudeći po broju svih komentara na sve moguće vesti, izgleda da je najvažnija stvar za sve sledeće: kučići, mačići, drveće i cveće.O ljudima retko ko šta i napiše.Ali baš o ljudima.Te vesti niko ne komentariše.Blizu nam je kraj.
  • Izabela

    23.07.2015 20:04
    @Flesh Slažem se. Glupo mi je da jedna politička partija koristi životinje zarad dobijanja političkih poena. To je strašno! Tim životinjama treba pomoći! Oni su isto živa bića kao i mi. Žedni su i gladni. Temperature su visoke, a oni ne mogu da izdrže po ovakvom vremenu. Jedino rešenje bi bilo da se sve te lutalice udome. Mislim da bi svaka životinja bila srećna kada bi bila usvojena sa ulice.
  • 23.07.2015 19:41
    @Zurich - Svica
    Nedovoljno obrazovan paćenik iz Srbije daće ti besplatnu lekciju - u Novom Sadu su upravo šinteri ti kojima treba da se obratiš kad imaš problem s kerovima lutalicama. Žao mi je što se ne poklapamo sa švajcarskim standardima, iskreno, ali tako je. I pošto sam 12 godina radio u Skandinaviji mogu reći da si istakao hrpu nebuloza i neistina, počevši o veštačenjima radi dobijanja dozvole za držanje psa kao ljubimca.
  • nikola

    23.07.2015 19:27
    ako su komunalci ljubomorni i gladni i njih cemo hraniti novosadjani su uvek bili plemeniti
  • bole grba

    23.07.2015 19:22
    u zatvor
    ja bi gospodju nevenu i vas koji je podrzavate strpao u azil sa zivotinjama pa tamo sirite ljubav a nas normalne da ostavite da na miru setamo sa decom.....
    ko ne voli ljude voli pse lutalice
  • 23.07.2015 19:22
    Policija trenira strogoću
    Šta bi tek uradili ako neko da vode, ili, Ne daj Bože, hrane - tranzitantima?
    Mora da bi odležali... ili bili vakcinisani?
  • Maja

    23.07.2015 19:11
    vodite ih vi koji ste ih izbacili kuci
    da objasnim jednu stvar svima vama koji vicete "vodite ih kuci pa ih tamo hranite" .osoba koja silazi dole sa hranom i vodom vec ima krcat stan zivotinja!!! zato to i radi, jer ih voli i zna da je to najmanje sto moze da ucini. umesto da mi njih vodimo kuci bolje VI PRESTANITE DA IH IZBACUJETE IZ STANOVA kad vam dosade. muka mi je od vas vise, vama ne bi ni zalogaj dala sve da mi crkavate pred ocima, dok bi zivotinji svoju hranu dala. odvratni ste i sram vas bilo, al vi ne znate ni sta to znaci...ZIVOTINJE SU BOLJI LJUDI OD LJUDI
  • Sremica

    23.07.2015 18:19
    Čini mi se da su donosioci ovog Pravilnika previše bukvalno shvatili Orvelovu "Farmu"
  • 23.07.2015 17:42
    Novosadjanka
    Gadi mi se ovaj grad! Pravo da nahranim napuštenu životinju mi niko neće oduzeti. Sram vas bilo gradska vlado! Sve što radite, radite pogrešno !!!
  • 23.07.2015 17:18
    Кучкарке само скупљају те заразне животиње око наше деце. Тим животињама треба помоћи и сместити их негде а не да се скупљају у чопорима због тога што их кучкарка храни. Није наше двориште појилиште за заразне и шугаве животиње!
  • ciribuciriba

    23.07.2015 17:07
    Za Marka, Anonimusa i sve ostale
    Ne zelim ovde da se nastavljam sa Vama ali zelim da ukazem na jednu stvar. Lako je sedeti kuci ispred racunara i kriviti ovog onog ili koga god vec da je zaduzen ili nije zaduzen za ovu tematiku i traziti krivca. Nije pitanje sta ce drzava da uradi, pitanje je samo sta cete Vi svi da ucinite povodom ovog pitanja. Niko od vas nije trazio da udomite zivotinju. Ali umesto sto ovde pisete npr mogli ste postati clan jedne od velikog broja grupa na fejsbuku. Sherovati fotografije ovih zivotinja i na taj nacin pomoci da se iste zbrinu, udome. Koliko vasih prijatelja trazi da uzme nekog psa. Morali to uvek biti pas sa pedigreom? Razmislite sta radite i cime se bavite u zivotu i na koji nacin doprinosite boljitku. Nema boljeg niti vernijeg prijatelja od onoga koga spasis zle sudbine.
  • 23.07.2015 16:39
    Vi ne volite zivotinje, vi svoje samoljublje hranite time sto parce leba donesete napustenom psu. Cak vas ni ne zanima sta time cinite. Eto npr, tj je moje misljenje o vama. Mozete i vi o meni da mislite sta hocete slobodno. Ja zivotinje toliko volim da ih ne jedem i ne nosim njihovu kozu, ne drzim ih u stanu, a mislim da im ni na ulicama grada nije mesto i zelim da se uklone sa ulica na efikasan nacin. Zakon je na mojoj stani i treba da vas nauci redu.
  • Zurich

    23.07.2015 16:16
    Svica
    Koliko ovde ima neznalica koje prosipaju neku svoju pamet, to je neverovatno.
    U Novom Sadu se primenjuje CNR program, sto znaci da su skoro svi ulicni psi pod nadzorom staratelja, sterilisani, vakcinisani i cipovani na grad i vraceni na teritoriju koju poznaju.
    Na isti nacin ovaj problem su resile Austrija, Svajcarska Svedska, itd ali pre mnogo, mnogo godina.
    Mi ne bismo bili mi kad resenja ne bismo preuzimali samo delimicno.
    Veoma bitna stavka CNR-a a koju Srbijane primenjuje je i obavezna sterilizacija svih vlasnickih pasa o trosku drzave. U Svajcarskoj ako ti nadju nesterilisanog psa u dvoristu a nemas registrovanu odgajivacnicu, radices godinu dana samo za kaznu koje se krecu i do 100.000 franaka. Za izbacivanje i napustanje psa se ide na psihijatrijski pregled, i zatvor a da biste imali psa, morate prethodno pribaviti misljenje strucnjaka i proci jednu malu obuku o drzanju pasa. E tako se to radi u ozbiljnim zemljama, i zato tamo nema ulicnih pasa. A ove pacenike koji misle da problem resavaju sinteri, savetujem da se malo edukuju na ovu temu, da kece svoje frustracije i da se ne brukaju ovde u totalnom neznanju.
  • w

    23.07.2015 16:15
    satelit
    ZoranNS - Pozivam Komunalnu da dođe na javnu površinu kod
    Pozivam Komunalnu da dođe na javnu površinu kod pijace na Novom Naselju, gde se ne pojavljuju već godinama i stvorila se prava buvlja pijaca, istina teško je uočljiva jer jedav ima oko petsto prodavaca i dva puta toliko pordavaca.

    Ne vredi. Komunalna im ne sme nista. To su 'raseljena lica sa Kpsova'. To je (ne)zvanican odgovor vlasti. Zaurlavaju nam pod prozorima od 5*30h, zapisavaju sve, smeca ostavljaju na gomile, komsinici starijoj baki su izgazili cvece jer im je tu 'odlicno mesto', opremili su se i nekim tranzistorima, pa kad se potuku za mesto, onda zaurlavaju uz muziku.... Ah, da. I hrane pse lutalice, pa su valjda heroji. Pod mojim prozorom. Ako su oni 'raseljena lica.....', ja sam Lepa Brena.
  • Flesh

    23.07.2015 16:06
    jadno je kad Ds tezak zivot pasa na ulici koristi za jeftine politicke poene a upravo je DS doneo takvu odluku!!!
    SNS ako to izmeni ima moj glas
  • Milena

    23.07.2015 16:05
    Vasina da neko obavesti da je Odluku koju pljuje doneo njego gradonacelnik Ds Pavlicic.
  • lune

    23.07.2015 15:56
    Ljudi se zale jer se napusteni psi pojavljuju u njihovoj okolini jer ih neki ljudi hrane i sta treba da radi komunalna policija? Vasin bi da ovo iskoristi za politicke poene.
  • Bob rock

    23.07.2015 15:54
    Sila
    Otudjuje se komunalna policija od naroda,morace narod da uzme zakon u svoje ruke.
  • Jovica

    23.07.2015 15:50
    kontra mera
    Hitno, preko nasih poslanika u gradskoj skupstini oduzeti komunalnoj policiji pravo da koristi vozila. Posto se ta pogodnost pokazala losom u prethodnom periodu a ostvarile bi se znatne ustede po grad.Zastitnu odecu dodeljivati istim tempom kao i redovnoj policiji (jednom u deset godina)!:-)
  • ZoranNS

    23.07.2015 15:46
    Pozivam Komunalnu da dođe na javnu površinu kod
    Pozivam Komunalnu da dođe na javnu površinu kod pijace na Novom Naselju, gde se ne pojavljuju već godinama i stvorila se prava buvlja pijaca, istina teško je uočljiva jer jedav ima oko petsto prodavaca i dva puta toliko pordavaca.
  • 23.07.2015 15:40
    Mile
    Grad ovakvim i slicnim gestovima dokazuje da je zaduzen za zivot pasa lutalica,te je samim tim odgovorno lice za nadoknadu stete, ostecenim gradjanima po osnovu ujeda pasa lutalica.
  • Neokrolog

    23.07.2015 15:39
    Zasto bi bilo ko hranio besne pse? Samo se nakupe u ulazu i ujedaju decu i starce a o nemocnima da ne govorimo.
  • bluboki

    23.07.2015 15:39
    ovde ima pametne gospode koji tvrde da je hranjenje tih napustenih zivotinja isto kao i baciti ih na ulicu, jer se tako "pomaze njihovo razmnozavanje"... da li vi znate da je vecina tih istih zivotinja kastrirana?

    a voleo bih da vidim vas na ulici da molite za koji gutljaj vode, pa da vas svi ignorisu...
  • w

    23.07.2015 15:23
    satelit
    Anonimus
    JA ZIVIM NA TELEPU. KAKO MENE NIKADA NIJE UJEO PAS I NAPAO COPOR! Pripazite na vasu decu, edukujte ih kako se prilazi psu. Ucite ih sutaju i idu sa sakom na njih. Zato vas i napadaju. Vi, sto vam smetaju ste zivotinje, isfrustrirani kompleksasi. Lecite se.

    Lutko, ja zivim na satelitu i svakodnevno imam problem sa coporima pasa lutalica! U 5h ujutru iz zgrade ne mogu da izadjem. U 23h zgradi ne mogu ni da pridjem. Oni su jadni i gladni, a ja sam istraumirana. Dugo zivim u tom kraju i nije ih bilo do pre tri godine. Poceli su da nas u coporima napadaju kad su poceli sa divljom pijacom polovne robe. Sto znaci - kada su poceli da ih hrane, od tada zivimo u strahu.

    ps
    Nisam nikakav 'mrzitelj' zivotinja, pola zivota sam zivela na selu i naravno imala pse.
  • Čovek

    23.07.2015 15:05
    Pas je kriv sto je živ
    Glavni krivac za sve je Pas-najbolji covekov prijatelj.Kako se usudio da uopste postoji na ulicama NS-izbacio ga čovek. Kako je nastao-stvorio ga covek.Kako ti bedni psu smes da ugrožavas coveka koji te je stvorio i izbacio na ulicu kad mu vise netrebas.Odakle ti pravo da se boris za svoj život kada te covek nece.Umri gladan,žedan i u najvećim mukama jer covek tako hoce.Nemas ti bedni psu nikakva prava jer covek pise i sprovodi zakone. Sta hoces psu da ti bude lepo od para kojima raspolaže čovek, e nemože te pare trebaju njemu.Od tih para žive ljudi koji su te stvorili da bi na tebi zaradjivali.
  • 23.07.2015 15:04
    Pitanje za brus vilija
    A hoces li udomiti psa iz prihvatilista ili sa ulice ili ces kupiti maltezera, retrivera, staforda, __________ ?
  • 23.07.2015 14:56
    Da li je bilo kome od vas koji hranite i pojite pse i macke prisao komunalac i kaznio vas? Ja to radim skoro svaki dan i to nikada nisam dozivela. A koliko vidim taj propis je donesen odavno, godinama u nazad. Samo se skreće sa ozbiljnih problema...spin je majka.
  • 23.07.2015 14:53
    Svaka čast
    Bravo, komunalci, našli ste gde ćete da pokazujete mišiće. Da vas podsetim da problem poremećene osobe koja u stanu (ul. Stevana Divnina Babe) živi sa desetak pasa i znatnim brojem mačaka, godinama niste u stanju da rešite. Ma bravo, još jednom, sila ste!
  • grba

    23.07.2015 14:31
    sto iznosi. u kucu i u stan. tamo nahrani.
    najveca fora je kad udje u susedno dvoriste i tamo hrani. a u svom dvoristu...
  • 23.07.2015 14:29
    Oni hoće da kažu da kada vidim žednog kera na ulici treba da ga pustim da crkne? Kakvi moroni. Neka oni vijaju one sto izbacuju kerove iz stanova, sto ne uklanjaju izmet svojih ljubimaca sa trotoara. Neka puste na miru one kojima savest ne dozvoljava da samo tako prodju pored kera ili mačke koji crkavaju od žedji na +50. Pa da vidim negde komunalnog policajca da crkava zedan ili gladan napojio i nahranio bih ga a ne da ne pomognem jednom bespomocnom kučetu ili mačetu.
  • каћан

    23.07.2015 14:25
    за телеп 021
    људи већ једу из контењера,нека ови из НВО сада узму своје паре па нека купе храну за "контењераше",паметније би им било него што хране којекакве кучиће.Да се разумемо ја нисам мрзитељ животиња,ја имам пса који никад неће завршити на улици.Доста ми је лицемера.
  • Marko

    23.07.2015 14:11
    @ciribuciriba i za ostale
    Nisam udomio nijednu zivotinju i ne planiram. Kada(ako) budem imao kuću sa dvorištem sigurno ću nabaviti psa i mačku, do tada da mučim životinje neću. Hranjenjem pasa lutalica ste im dali jedan obrok i malo vode, ali taj pas i dalje živi na ulici... Ukoliko zaista želite da im pomognete vodite ih kući i usvojite ih.... Imamo problem sa psima lutalicama. Sve je to jako žalosno i tužno ali nikada nije ni trebalo da ih se nakoti toliko. Postoje šinteri, trebalo bi da rade svoj posao, vi koji ste toliko zabrinuti, lepo obilazite šinteraj svaki dan udomite koliko možete, a koje niko ne udomi... šta da se radi... i za godinu dana rešen problem pasa lutalica....
  • novosadista

    23.07.2015 14:08
    sugradjanin
    Voleo bih da je i gospodina vasina i gospodju nevenu i sve "humane" dusebriznike ujeo pas lutalica iz copora u sred centra grada kao sto je mene ujeo za nogu. Pa bih onda video sta kazu na podrsku lutalicama. Jedno je biti human i voleti zivotinje, i ja ih volim, a drugo je hranjenjem lutalica podstrekivati ih da borave u blizini stambenih zgrada i gajiti tempirane bombe u blizini nase dece. Malo tih pasa je adekvatno socijalizovano i pitanje je vremena kad ce koji nekog biciklistu ili pesaka da izujeda. Vodite ih svojim kucama i usvajajte ih pa tako pokazite da vam je stalo do njih. U svemu treba imati meru. LUTALICAMA NIJE MESTO NA ULICAMA U GRADSKIM SREDINAMA I TACKA
  • Zakon

    23.07.2015 14:08
    U uredjenim zemljama zivotinjama se pomaze na organizovan nacin a ne da svako stvar preuzme u svoje ruke. Npr psi su teritorijalne zivotinje i kad ih neko cesto hrani na jednom mestu spremni su da agresivo brane svoju teritoriju i time ta osoba koja "voli " zivotinje samo pravi Problem. Ko zaista zeli da pomogne nek se prikljuci organizacini za zastitu zivotinja pa nek se resavaju problemi a ne samo menja njihov oblik.
  • Predrag

    23.07.2015 14:02
    Komunalci,citajte ovo
    NABIJEM VAS NA ODREDBU I ODLUKU O ZABRANI,sve vam po spisku da va j... onaj ko vas je osnovoao da maznjavate novac iz budzeta i maltretirate narod...
    treba vas dobro iztamburati
  • 23.07.2015 14:00
    JA ZIVIM NA TELEPU. KAKO MENE NIKADA NIJE UJEO PAS I NAPAO COPOR! Pripazite na vasu decu, edukujte ih kako se prilazi psu. Ucite ih sutaju i idu sa sakom na njih. Zato vas i napadaju. Vi, sto vam smetaju ste zivotinje, isfrustrirani kompleksasi. Lecite se.
  • NNunited

    23.07.2015 13:59
    ...
    pa da sinteri ne pustaju pse koje pokupe svremana na vreme problem bi bio daleko manji . samo da neko hoce da zagrebe video bi koliko sinteri ne rade svoj posao !
  • amajlija

    23.07.2015 13:54
    pravda za Nevenu! fak ju komunalci. budite ljudi i pomoziti nejakim..
  • Kera

    23.07.2015 13:44
    Humanost i solidarnost
    Komunalna policija se ponaša kao partijska vojska i svako svoje nedelo pravda zakonima i uredbama. U većini slučajeva oni ništa korisno ne rade osim što služe za partijsko zapošljavanje, pražnjenje budžeta grada i iživljavanje nad građanima.
    Što se tiče pasa lutalica. Ovo vreme je nepogoda, treba pomoći svakom, čak i životinjama. Ne moraš da ih voliš, ali budi human i budi čovek.
    Vrednosti našeg društva padaju sve niže, a rastu nemaština, koti se šund. Ovo ne da podseća na 90-e, ovo je gore. Sram bilo sve ove koje brane neradnike i siledžije.
  • milena

    23.07.2015 13:38
    JU KAKVA SRAMOTA
    Najveca nebuloza koju sam do sada cula, a u nasoj drzavi ih je pregrst! ja stalno hranim neke zivotinjice, bukvalno u piceriji ti vrabac stane na sto i ceka, pa kako mu ne dati. a kamoli kuci ili maci gladni, zedni, pa nisu oni krivi sto su na ulici, sami i tuzni a prepuni ljubavi i zahvalnosti u onim okicama kada mu das malo hrane. Bolje obratite paznju na ove ljudske skitnice, od parkica kod Limanske pijace su napravili sebi staniste, dovlace sa djubreta sve i svasta, prljavi, mozda i zarazni od ko zna kakvih glhivica i nikad se ne kupaju, ceo dan tuju po alkoholu... i njima treba pomoc ali to kod nas nista nema veze. I one ciganke sto prose sa decom u rukama a deca komirana ne bude se od droge i ko zna cega.... E DRZAVO!!!
  • 23.07.2015 13:37
    Gledati kako zivotinja skapava bez ikakve zelje da joj pomognes je ozbiljan sociopatski poremecaj, isto kao i favorizovanje zivotinja u odnosu na ljude. Vidim da bi mnogi sadisti ovde rado gledali komsiju drukaru i komunalce na istim mukama.
  • Sandra

    23.07.2015 13:29
    Voda koju ostavim piju i ptice!!! Ovaj grad je totalno nenormalan.
  • 23.07.2015 13:26
    Dokle cete vi "zastitnici" da budete dobrotvori preko tudjih ledja? Imam psa o kojem brinem i za koga ODGOVARAM. Sta ce biti kad VASI ljubimci lutalice naprave neko sr**e, napadnu coveka ili drugog psa? Odjednom ce postati NICIJI i to vise nece biti vas problem. E pa gospodo, ili preuzmite ODGOVORNOST i brigu za te lutalice ili pustite nadlezne sluzbe da rade svoj posao.
  • zodijak ns

    23.07.2015 13:15
    to su ziva bica
    a oni ti isti komunalci se sepure za moje pare u klimatizovanim kolima...rade do 13 h, subotom i nedeljom jok, sem kad imaju hajku npr EXIT i sl. definitivno to je jedna arogantna bagra!!!
  • Brus Vili

    23.07.2015 13:14
    Psi lutalice trebaju biti u azilu, a ne na ulici
    Više puta su psi lutalice, njih 5-6 u grupama, vijali i režali na moju decu, samo 10-15 metara od vrtića. Svaki put sam bio spreman da učinim bilo šta samo da ih ne povrede. Nijedan poziv Komunalcima i Čistoći nije rešio taj problem. A znate kako je nastao problem? Kerovi su se okupljali preko puta vrtića jer je tu bilo gradilište i radnici su svakodnevno ostavljali hranu i vodu. Dakle, hranjenem rešavate glad i žeđ ali ne i problem. On se rešava u Skupštini grada, ili bi barem trebalo tako da bude. I znate šta, oni koji ne vole pse jednostavno ih ne kupuju da im budu kućni ljubimci. Tako da bude jasno od koga potiču lutalice. Oni nisu sišli s Fruške gore, nego je nekom dosadilo da brine ili mu je pas pobegao zbog ___________. Štagod, ja ipak jako volim pse i uskoro ću imati jednog čim se preselim u kuću s dvorištem. Pitanje humanosti u ovom članku niko ne postavlja, jer to se podrazumeva. Gradu treba AZIL!
  • Milan

    23.07.2015 13:13
    A zašto odmah sve crno-belo
    Zar ne shavatate da ste i jedni i drugi na svoj način u pravu, a na svoj način i grešite.
    Mislim da ovo konkretno nije u redu i da lutalicama treba obezbediti vodu po ovoj žegi, ali isto tako, treba to raditi tako da se ne napravi neka druga šteta. Treba biti human, ali ne treba svako da radi šta i kako mu padne na pamet.

    Mi imamo humanu bakicu koja je godinama hranila golubove, ali tako da je prostor ispred zgrade više ličio na smetlište, a u neko doba su počeli i da se pojavljuju mravi, pa pacovi...jedva smo je ubedili da to ne radi.
  • borjanka

    23.07.2015 12:55
    počnu sa životnjama završe sa ljudima
    Zoo higijena, kojom rukovodi provereni režimlijski kadar Bursać, odgovorna je za ubistvo ("uspavljivanje") sve većeg broja pasa, poslednji u nizu je Sten, poznat najviše limancima i posetiocima štranda...bez milosti je ubijen (jer je proglašen "agresivnim")DOkle će gradonačelniče ovo trajati i kad će se i na kome okončati?
  • Ljubitelj pasa koji redovno hr

    23.07.2015 12:44
    Edukacija
    Nije komunalna policija adresa za izražavanje protesta vezano za ovu, a i mnoge druge teme. Gradsko veće predlaže odluke kojima se reguliše funkcionisanje grada (u slučaju Novog Sada mogu slobodno reći NEFUNKCIONISANJE), a skupština grada te odluke usvaja, menja ili dorađuje. Komunalna policija je izvršni organ koji je dužan de te odluke sprovodi. Takvih gradskih odluka je 30-ak. Udruženja koja se bave zaštitom prava životnja bi MORALA da se bolje pravno poduče i da na pravi način pristupe problemima koji su vezani za napuštene i vlasničke ljubimce. Stava sam da je u ovoj državi sve naopako...takođe primećujem da većina ljudi koja se bori za boljitak radi to na pogrešan način. Čast izuzecima.
  • Georg

    23.07.2015 12:43
    Uskoro će nam zabraniti da dajemo i prosjacima i to će biti kažnjivo!!!
  • 23.07.2015 12:39
    postovanje
    Komunalna Policija je specijalna jedinica koji vodi brigu o nama i nasu sigurnost. tako da bez vredjanja!
  • naivcina

    23.07.2015 12:34
    e
    Dobrodusni ljud ih samo navadjaju a ne pitaju se za posledice,to treba da resavaju kojekakva udruzenja za zastitu zivotinja i ovako se busaju da ih zastite.(vodite ih kuci ) Covek ne moze da ode van grada biciklom a da ga ne napadnu psi lutalice desavalo se nekoliko puta isli na kupaliste kad nji 7 sta raditi kad i dete ide sa vama, ili ih upucati ili otrovati jer komunalci ne urade nista samo konstatuju.
  • AS

    23.07.2015 12:16
    za Marka
    "hraniti psa lutalicu je isto kao i ostaviti ga na ulici"

    Pa da li si ti normalan? Kako to može biti isto?!
    Zar ih treba ostaviti da uginu? Pa nisu oni krivi što su završili na ulici?
    Prosto me je strah što postoje ljudi koji razmišljaju kao ti. :(
  • 23.07.2015 12:14
    budimo ljudi
    Ostavljam vodu i hranu pasima i mačkama, koji žive na ulici. Želim da prežive tropske vrućeni jer su živa vrsta.
    Zašto to nekim građanima smeta, ne razumem jer oni ovim nisu ugroženi.
    Komunalna policija vežba strogoću i primenu propisa na ovoj perifernoj stvari, jer je to mnogo lakše od primenjivanja propisa na važnijim komunalalnim propustima.
  • Marko (ali ne ona budala što j

    23.07.2015 12:05
    Ajd' neka me spreče!
    Hranim i pojim lutalice i nastaviću to da radim! Za isfrustrirani polusvet što ovde komentariše i što prijavljuje druge dok pomažu nemoćnim ŽIVIM BIĆIMA samo želim da kažem da već imam lutalice kod kuće (psa i mačku sa ulice). Inače, da se ja pitam, pre bih ovakvom zlom ološu od ljudi uskratio vodu i hranu nego psima. Svet bi bio mnogo lepše mesto za život.
  • PRIHVATILISTE

    23.07.2015 12:04
    JKP ZOOHIGIJENA

    JAVNO KOMUNALNO PREDUZECE ZOOHIGIJENA I VETERINA NOVI SAD:

    C N R program lepo pise (cath-neuter-release) il'

    UHVATI - STERILISI - PUSTI, posle svi' pregleda, vrati ZIVOTINJE NA NJIMA POZNATU TERITORIJU!!!

    a, to znaci brini se o njima, hrani ih i poji...kaze Herr Bürgermeister von Neusatz, a NE NAPLACUJ PROTIVZAKONITE KAZNE...

    w.
  • Ciribuciriba

    23.07.2015 12:01
    Za gosn Marka
    Evo pitao sam gospodina anonimusa a pitacu i vas gospodine Marko, koliko ste vi zivotinja udomili, mozete li nam to molim vas reci?
  • 23.07.2015 11:58
    UZAS
    A da komunalci pokusaju da budu ovako visokim temeraturama obuceni i da im ne damo vode!? Ne mogu to da tolerisu? Dokle ide ljudska glupost? Koji je problem dati vode ili hrane napustenoj zivotinji? SRAM VAS BILO!
    U normalnim zemljama su te zivotinje zbrinute, ali ovde treba da ih pustimo da uginu od zedji? STIDITE SE SVI KOJI TAKO MISLITE!
  • Ciribuciriba

    23.07.2015 11:58
    za Anonimus
    ja sam udomio psa i macku, gospodine anonimus, koga ste vi udomili?
  • Zoki

    23.07.2015 11:51
    Pitanje za g-dina Vasina
    Otkud da se g-din Vasin tako sada brine kada je Odluka po kojoj se ljudi kaznjavaju donesena za vreme njihovog gradonacelnika i vlasti DS u Novom Sadu i samo se i dalje primenjuje ?
  • Ajme

    23.07.2015 11:50
    @Anonimus

    pa i ne voli ljude, da se videti... bolje biti prostitutka nego smrad i drukara
  • IvanNS

    23.07.2015 11:46
    Zabrana
    Treba zabraniti svim maloumnim i bezdusnim clanovima ljudske rase da se hrane i razmnozavaju... voleo bih da vidim komunalce kako sprovode takav zakon.

    Mozda ako bi se kaznilo napustanje zivotinja koje vodi do veceg broja istih na ulicama, taj problem nebi bio toliko velik. A ne vidim ko je ugrozen time sto se napustenoj zivotinji da malo vode ili hrane?
  • 23.07.2015 11:45
    Ovakvi postupci mizantropa,"dušebrižnika", zloća koje mrze i sebe i ceo svet, izazivaju bes kod normalnih ljudi, humanih i razumnih. Greh je ne dati žednoj životinji vode po ovakvim paklenim vrelinama, gledati ih kako se muče, a poznato je da žeđ i glad mogu izazvati nepoželjno ponašanje pasa, koji zbog toga mogu postati agresivni. Koji su to "stručnjaci" doneli takav zakon, a neostvareni mediokriteti bez trunke saosećanja ga sprovode(tu mislim i na dežurne komšije - bilo gde). Svima njima treba izbiti iz ruku poslednju kap vode i mrvicu hrane, da OSETE šta znači kad živi stvor trpi glad i žeđ na +40 i više. Ko je ljudima dao pravo da ovu planetu prisvoje samo za sebe???!!! Ova država nezaustavljivo klizi u provaliju i povlači sve nas sa sobom. To se dešava kada se ne poštuju životi, čiji god.
    Treba da pročitaju ovo, možda im nešto zazveči u praznim glavama: http://www.021.rs/Zivot/Ljubimci/Stanovnici-spanskog-grada-proglasili-macke-i-pse-jednakim-sa-ljudima.html
  • Mile Lale

    23.07.2015 11:44
    e aha
    Tako cete vi od mene dobiti vode, ne do vam bog da vam od mene zatreba.
  • 23.07.2015 11:29
    za gospođu Nevenu G.
    Ko stvarno želi da pomogne ovim jadnim životinjama neka im sem hrane i vode ponudi i smeštaj u svom stanu. Na taj način neće kršiti zakon hranjenja na javnom površini, a životinje će biti sklonjene sa ovih užasnih vrućina.
  • telep 021

    23.07.2015 11:28
    pomoci nekom sta je to ?
    Nazalost tako to pocinje . Danas sa zivotinjama koje su na ulici zahvaljujuci nesavesnim vlasnicima . A sutra ce neko od nas biti na ulici bez doma i hrane hoce li i tu zbraniti da nam neko da koricu hleba ?
  • 23.07.2015 11:25
    """"komšija iz zgrade, koji mrzi životinje""""

    ko ne voli životinje ne voli ni ljude.
  • freelancer

    23.07.2015 11:17
    Posto imamo i zakon o dobrobiti zivotinja, mene zanima da li komunalna ili redovna policija (ne znam je to odgovornost) isto tako zustro i odgovorno reaguje i kada neko prijavi zlostavljanje i ubijanje zivotinja?!? Da, izuzetno me to zanima. Kako su tako azurni samo kad sprovode neku silu nad onima koji se brinu o zivotinjama, a kad su u pitanju oni koji krse zakon o dobrobiti istih, nigde ih nema! Pomisljam da postoji neka precutna dozvola da se nad zivotinjama izivljava ko kako stigne. Sraamota!
  • Marko

    23.07.2015 11:16
    Pa neka Nevena G. lepo usvoji te pse i odvede ih svojoj kući kad toliko brine o njima... Jeste da je to strašno ali treba da smanjimo broj napuštenih pasa a ne da ga povećavamo... Hraniti lutalice je isto kao da ste i samo ostavili psa na ulici...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna